Kandia Dulce la Comana Bike Fest

LogoRomBatonul Rom si Kandia ne vor indulci la concursul de la Comana:)
Lansat în 1964, ROM Autentic a fost primul baton de ciocolată de pe piaţa românească. În cei 48 de ani de existenţă pe piaţă, el a rămas, practic, neschimbat păstrând același gust tare, inconfundabil, care oferă senzații tari românești fiind și îmbrăcat în culorile reprezentative ale României.

Rom Autentic și-a făcut un obicei din a promova România și valorile românești, tradiționale. Campaniile realizate precum „Noul ROM” – care a zgândărit acum 3 ani patriotismul românesc, schimbând steagul românesc cu cel american de pe ambalajul Rom Autentic – sau „Românii sunt destepți”, o inițiativă care a schimbat sugestiile din căutările Google despre români din atribute negative în atribute pozitive – sau „ROM iti da ZVAC sa termini ce ai inceput”, pornind de la acestă obișnuință de a abandona lucrurile începute in care , cel mai recent, campania “Bucharest not Budapest”, care și-a propus să elimine confuzia dintre cele două capitale odată și pentru totdeauna – au transformat brandul Rom Autentic într-un fel de ambasador neoficial al României. 

Dar românii sunt şi inventivi. Românii au inventat avionul cu reacție, insulina, stiloul, rucsacul zburător și multe, multe altele. Cu toate acestea, întotdeauna alții ne-au împrumutat ideile, le-au folosit și chiar s-au îmbogățit de pe urma lor. Pana aici, pentru ca ROM lanseaza o noua campanie „RAZBUNAREA E DULCE! in care romanizeaza o inventie a englezilor, cu gust autentic de ROM.

Dar lucrurile nu se opresc aici, pentru ca  ROM te sustine pe TINE: roman frumos, sportiv, cu pofta de viata si pus sa termini cursa.

ZVAC la pedalat!

Advertisements

About Radu

http://radusavin.ro
This entry was posted in 2013, BikeFest, Comana, Parteneri and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.