Comana Bike Fest | Feedback

ComanaBikeFest.AutumnFeedbackul primit dupa editia din toamna nu a fost la fel de bun ca cel din primavara trecuta, asa ca l-am analizat atent si ne-am gandit ce masuri putem lua. La discutiile de la intalnirea organizatorilor din Bulgaria, am decis sa schimbam obiectivele si, in consecinta, numele concursului. Apoi, in urma unor consultari cu o parte din sponsori si concurenti, am hotarat sa continuam pe aceeasi structura a concursului. Nu puteam face asta insa fara o analiza atenta a feedbackului si o schimbare semnificativa. Iata feedbackul sintetizat si, mai jos, concluziile pe care le-am desprins:

Am primit sugestii de la 53 de concurenti, dintre care 19 au notata concursul cu nota 5/5, 15 cu nota 4, 11 cu nota 3, 7 cu nota 2 si unul cu nota 1.

La zone de imbunatatit, cei mai multi au mentionat “Kitul sarac in comparatie cu taxa perceputa”, faptul ca s-a cerut returnarea numarului, lipsa posibilitatii de a procura bautura sau mancare contra cost la finish, categorii de varsta la premiere, oferirea unui tricou in kitul de start, faptul ca unii s-au ratacit in camp si imbunatirea / curatarea traseului in zona gropii de gunoi.

Zone de imbunatatit

Nr consemnari

Procentaj

kit sarac in comparatie cu taxa

18

34%

returnare numar

8

15%

vanzare mancare / butura

7

13%

tricou in kitul de start

7

13%

categorii varste

7

13%

probleme marcare in camp

6

11%

imbunatatirea/curatarea traseului

6

11%

separare profestionisti

4

8%

premii

4

8%

premierea mai devreme

4

8%

organizatorii

4

8%

apa de baut la finish

4

8%

sandwich / pasta party la final

4

8%

tombola

3

6%

sponsorii

3

6%

punct alimentare

3

6%

medalia de finisher

3

6%

coada la ridicarea kit start

3

6%

site

2

4%

reguli de conduita

2

4%

start diferit pt copii

1

2%

Iata la ce masuri ne-am gandit:

–          Modificam traseul astfel incat sa ocoleasca zona de camp si zona “La balegare” (unde este groapa de gunoi). La categoria ProfiRide nu se va mai traversa islazul si Padurea Calugareni, iar traseul va cuprinde 2 ture in Padurea Comana. De asemenea, vom solicita Parcului Natural Comana sa ne permita sa montam podete peste rau in zona Podului rupt si a Stavilarului.

–          Vom marca cu rigurozitate si vom verifica traseul cu o zi inainte de concurs si, pe unele portiuni, in dimineata concursului. Nu ne putem asuma intersectii / zone cu marcaj stricat de ‘prieteni’ binevoitori.

–          Tinem cont de valoarea emotionala a numerelor de concurs si nu le vom cere inapoi pentru tombola sau pentru recuperarea cipurilor.

–          In ceea ce priveste posibilitatea de a cumpara mancare si bautura la final, nu putem influenta in niciun fel decizia sau politica de preturi a gazdelor de la Casa Comana. “Scopul unei societati comerciale in sine este acela de a face profit” ne-au spus ei. Ne disociem de aceasta politica si singurul lucru pe care il putem face este sa povestim despre celelalte restaurante din Comana. In paranteza fie spus, si noi consideram preturile mari si le transmitem dlui Sopinel si celorlalti care sugereaza ca luam comision din vanzare, ca nu am avem si  nu am avut nicio intelegere si ca pana si portiile de mancare le-am platit la Casa Comana. Singurul lucru pentru care am insistat a fost sa ofere o bere sau un mic gratis concurentilor. Fara rezultat insa.

–          Cat despre Pasta Party, acest lucru nu este posibil. La Casa Comana nu se pot aduce in catering paste sau alte produse alimentare, iar cei de la restaurantul Casa Comana nu pot sa faca paste pentru ca “nu au vasele” corespunzatoare.

–          Facem mai multe categorii de premiere: din 2 in 2 ani la copii pana in 12 ani, apoi o categorie pentru copiii peste 13 ani, iar pentru adulti din 10 in 10 ani. Pentru categoria peste 13 ani se va cere acordul parintilor daca se concureaza pe traseul de adulti. Un lucru de care trebuie sa tineti seama este ca inmultirea categoriilor va duce insa la o intarziere a premierii, deoarece trebuie sa verificam castigatorii (nu vrem sa gresim). De asemenea trebuie scrise mai multe diplome. Pentru a pastra ideea de competitivitate si a evita sa cadem in derizoriu, la premierea categoriilor de varsta vom oferi doar diplome si medalii. Exceptie vor face categoriile de copii, grupul nostru tinta, si riderii profesionisti, carora le oferim inclusiv premii in bani. Sumele vor fi egal impartite intre fete si baieti.

–          Nu exista un instrument suficient de bun pentru a separa profesionistii de amatori (cineva sugera sa cantarim bicicletele), insa ii vom atrage la categoria ProfiRide oferindu-le premii materiale.

–        Vom continua colaborarea cu Editura Sophia, deoarece consideram ca premiile oferite de ei sunt cu adevarat valoroase din punct de vedere moral si emotional.

–          In ceea ce priveste ora premierii, dupa cum am spus mai sus, nu o putem grabi daca introducem mai multe categorii de premiere.

–          In ceea ce priveste sponsorii, vom invita pe toata lumea, insa nu vom merge la drum decat cu cei seriosi. Cu exceptia catorva pe care ii consideram parteneri si prieteni, si noi suntem dezamagiti de lipsa de seriozitate. Am avut sponsori care au uitat clauzele din contract, ba chiar si ca au un contract:(

–          La tombola vom ruga pe cei care nu au incredere sa ne ajute. Pentru a creste transparenta, vom invita pe cei care critica, le vom pune la dispozitie toate lucrurile de care au nevoie si ii vom ruga sa faca tragerea la sorti.

–          Am oferit medalii de finisher, insa lumea nu a fost multumita de ele. Radu spunea ca dupa sute de competitii la care a participat, nu intelege rolul medaliei de finisher sau a diplomei de participare.

–          Vom acorda o atentie mai mare la preluarea kitului de start. Pentru ca cei care platesc in termen sa nu stea la coada, vom program doar o zi in care sa ridice kitul cei care nu platesc in termen, astfel ca celelalte doua zile sa fie mai putin aglomerate. Vom crea si un contact special pentru cei care nu au obtinut chitanta in momentul platii.

–          In ce priveste siteul, din feedback nu ne este clar ce anume trebuie sa imbunatatim.

–          Din feedback am dedus ca punctul de alimentare de la km 10 a fost in regula, si ca imbunatatirile se refera la punctul de la sosire. La concursul din toamna, ca de fapt la toate editiile, am anuntat si am pregatit un singur punct de alimentare. Pentru a tine cont de cereri, vom crea un al doilea punct de alimentare la final.

–          Startul copiilor va fi separat de al adultilor cu mai mult de 30 min. In plus, am creat un nou traseu pentru copii, astfel incat sa nu mai apara probleme nici pe traseu. In cazul in care un copil doreste sa concureze pe traseul adultilor o poate face doar pe raspunderea tutorelui sau a parintelui. Pentru a evita orice alte probleme de siguranta, va rugam sa respectati regulamentul, sa purtati casca si sa tineti cont de regulile de conduita sugerate de dl Alexandru Lazar.

–          In ce priveste cea mai discutata problema, cea a taxei si a kitului de start, ne gandim sa scadem taxa. Asociatia Tabere cu Suflet a anuntat deja ca va sustine o parte din taxa de participare pentru copii. O alta varianta care ne-a fost sugerata este mentinerea taxa si oferirea in kit a diverse produse pentru “Vanity Wall”: tricouri, medalii, bidoane etc. Daca aveti sugestii la acest pasaj sau la alte masuri ce trebuie luate, va rugam sa ni le spuneti aici sau in formularul de feedback.

Advertisements

About Radu

http://radusavin.ro
This entry was posted in 2012, BikeFest, Comana and tagged , , . Bookmark the permalink.