Un concurs de la Munte pana la Mare

Cupa Casa Comana este un supermaraton de mountainbike, cu o lungime de peste 350 km. Astazi am inspectat o noua portiune, in zona de dealuri.
Cupa Casa Comana este un proiect ambitios. Traseul este lung si foarte variat. Astazi am inspectat zona de dealuri.
Iata cateva poze din aceasta portiune.


Foto: TeamXpert

Advertisements

About Radu

http://radusavin.ro
This entry was posted in 2012, AlteCompetitii, Comana and tagged . Bookmark the permalink.

11 Responses to Un concurs de la Munte pana la Mare

  1. Pingback: De la Munte la Mare pe 2 roti « TabereCuSuflet

  2. dinu alexandru says:

    Domnule Savin, ne omoara suspansul. Dezvaluiti-ne mai mult, eventual un traseu probabil, o impartire pe etape. Suna promitator pentru cei pasionati de ture lungi si cred ca ar fi o premiera la noi, dar cred ca implica un efort organizatoric gigantic. Poate venim si noi cu sugestii sau cu alte modalitati de implicare in eveniment.

  3. Radu says:

    Imi cer scuze pentru suspans. Nu putem dezvalui traseul in amanunt insa promit sa revin cu cat mai multe detalii.
    Intr-adevar, efortul organizatoric este, cum bine spuneti, “gigantic” si ne bucuram de orice implicare sau sugestie.

  4. Pingback: Cupa Casa Comana | Comana Bike Fest

  5. dinu alexandru says:

    Multumesc pentru raspuns. Inainte sa postati detaliile de azi, imi imaginam un traseu de la munte la mare, si de la mare la Comana, intins pe vreo sapte etape. Ma si vedeam luandu-mi un concediu de o saptamana. Acum am vazut ca lucrurile stau altfel. Chiar este o provocare, dar am cateva intrebari si sugestii pe care le impartasesc cu dvs.
    1. Fiecare din cele doua etape banuiesc ca are vreo 300 de km. Nu e mult pentru majoritatea ciclistilor amatori pentru o singura zi/etapa? Dar daca ma gandesc bine, cred ca ar fi totusi destui care s-ar aventura ca sa-si testeze limitele.
    2. Cei care termina prima etapa au timp sa ajunga la startul celei de-a doua si sa se si odihneasca?
    3. Ar fi si problema transportului. Din cauza ca startul si sosirea nu coincid, optiunile de a folosi masina personala sunt foarte limitate. In acest caz vor trebui sa existe probabil autocare inchiriate.
    4. Ar fi bine sa se concureze in echipe de cate doi, data fiind lungimea traseului, care este invers proportionala cu posibilitatea de a veni in ajutorul cuiva in caz de probleme.
    5. Propun ca etapa care include marea sa treaca daca este posibil prin partea de sud a Dobrogei, foarte pitoreasca, eventual cu transbordare cu bacul la Silistra. Transbordarea ar necesita insa crearea unui finish intermediar al etapei.
    6. De asemenea ar fi bine ca la alcatuirea traseului sa se evite pe cat posibil zonele cu populatii mai numeroase de etnie rroma.
    7. Probabil ca vor fi necesare destul de multe checkpointuri, intrucat la asemenea distante exista multe variante de scurtaturi.
    8. Cred ca ar fi indicat ca traseul sa nu contina portiuni cu grad ridicat si foarte ridicat de dificultate tehnica, pentru ca solicitarea va fi prea mare in combinatie cu distanta lunga a acestuia.
    9. Nu in ultimul rand, vreau sa va sugerez o impacare cu cei de la Nomad Merida, daca este posibil. Eu zic ca ar prinde bine unui astfel de maraton, si nu numai. Voi lua si eu legatura cu ei si voi pune o vorba buna, dar numai cu permisiunea dvs. Nu m-as amesteca in astfel de probleme, dar nu-mi place sa vad in ciclism, si nici in alta parte, neintelegeri, partide, concurenta rautacioasa si alte lucruri de genul acesta.
    Deocamdata ma limitez la atat. Multumesc ca mi-ati creat ocazia sa-mi spun parerea. Daca am depasit masura cu ceva imi cer scuze. Numai bine!

    • Radu says:

      In primul rand NOI va multumim pentru sugestii. Voi incerca sa raspund pe rand, acolo unde stiu.
      1. Etapa de la munte are peste 300 km. Cealalta nu stiu. Viteza de rulare va fi mare chiar daca vor fi putini km de sosea. Totusi nu ne propunem sa parcurgem traseul intr-o singura zi.
      2. Intre cele doua etape vor fi cel putin cateva zile, deci nu este nicio problema.
      3. Nu am inca o solutie pentru aceasta problema.
      4. Exista echipe care pot “matura” taseul in cazul activarii unui SOS. Pe de alta parte si noi ne-am gandit la echipe de 2, obiectivul fiind dez-individualizarea sportului. La urma urmei TeamXpert este firma de teambuilding.
      5. Exact acest traseu il avem si noi in minte 🙂
      6. Pana acum am acoperit zona de deal si de campie, iar aici traseul nu intersecteaza nicio astfel de zona. De altfel, pe mari distante nu intalnesti picior de om. Nu stiu cum va fi la munte. Acolo avem de traversat o vale cu un sat de tigani.
      7. Avem o solutie pentru a urmari parcursul concurentilor. In plus, pana acum traseul este surprinzator de direct, cu putine posibile scurtaturi.
      Vor fi si checkpointuri, insa mai mult pentru orientare. Rolul nostru este, in primul rand, sa ajutam concurentii sa urmeze regulile, nu sa le impunem.
      8. Pe cat posibil, vom alege un traseu cat mai usor si mai frumos. Nu imi place sa cresc artificial gradul de dificultate si nici nu caut portiunile mai tehnice. Daca am de ales intre doua pasaje, il voi alege, de regula, pe cel usor si frumos. Cred ca asta se poate vedea atat la Comana cat si la On Top of the World.
      9. Cei de la Nomad Merida sunt cei mai buni organizatori de competitii. Sigur ca orice implicare din partea lor inseamna un mare plus pentru orice concurs, pentru organizator sau concurenti, pana la urma pentru toata lumea.
      I-am cerut sfaturi lui daniel, insa, din pacate, el considera competitiile noastre “comerciale”. Raspunsurile lui a fost mai degraba diplomate decat pline de continut iar lobbyul pe care l-a facut nu a fost neaparat pozitiv. Datorita acestui lobby am evitat sa le mai cerem ajutorul.
      Multumim pentru intentia de a ne ajuta. Sincer, ajutorul lor este mai mult decat binevenit.

      Sper ca am raspuns la intrebarile Dvs. Daca nu am reusit, spuneti-mi si incerc sa o fac mai bine pe email.

  6. andrei m says:

    cei de la nomad merida NU sunt organizatori de competitii !!! si inca o observatie, viteza de rulare NU va fi mare pe mtb, pe distante de sute de km. luati in calcul si asta, sugestie venita de la un “soselist”.

    • Radu says:

      Multumim pentru comentariu Andrei.
      Ai dreptate cu nomad merida 🙂
      Am tinut cont si de viteza medie. Pentru aceasta etapa am luat in considerare doua zile .

  7. Leo says:

    He, he, he!!! Da de la Mare la munte ati incercat ? Pe sosea cu o bike de oras…

    Mangalia, Ostrov, Calarasi, Bucuresti, Pitesti, BaleaLac, Sibiu, Fagaras, Brasov, Ploiesti, Bucuresti.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s