Ridicarea kitului de start

Kitul de start poate fi ridicat astazi, de la noul magazin de la BikeXpert, intre orele 18:00 si 21:00. Nu uitati sa aduceti un act de identitate.
Cei care nu pot astazi pot veni si maine, la Casa Comana, intre orele 7:30 – 9:30. Tineti cont ca astazi am alocat 3 ore iar maine doar 2 ore, asa ca va rugam sa veniti astazi si nu maine. Punctualitatea este unul din obiectivele noastre, ca urmare intentia noastra este sa incheiem inmanarea kitului la ora stabilita. Kitul contine numarul de concurs fara care nu se poate concura.

Advertisements

About Radu

http://radusavin.ro
This entry was posted in 2011, TeamXpert BikeFest and tagged . Bookmark the permalink.

9 Responses to Ridicarea kitului de start

  1. Marian says:

    din pacate nu prea este asa, am sunat la magazin si ei nu au nimic kit-uri, nu stiu nimic, nu au fost contactati, iar programul lor este pana la ora 19 si nu pana la ora 21.

  2. Radu says:

    Multumim tuturor celor au venit la inscriere, usurandu-ne munca pentru maine.
    Va asteptam cu drag la Casa Comana !
    @Marian: Cred ca a fost o neintelegere cauzata de lipsa de comunicare interdepartamentala. Ne cerem scuze in numele celor de la magazin si apreciem efortul lor de a sta dupa orele de program.

  3. Iulian says:

    Bicicleta mea a fost transportata de Raitabike si a fost o experienta neplacuta. Nu am mai putut ajunge la concurs, astfel ca bicicleta mi-a fost adusa inapoi la magazin. Din pacate nu in starea in care am lasat-o eu, si anume: zgarieturi si lovituri pe furca si cadru, un manson de la cablul de frana scos, frana din spate (disc) aproape complet desurubata (se misca), saua lasata jos deci probabil i-au facut si o “proba” ceva.

  4. Radu says:

    Am transmis reclamatia Dvs celor de la Raitabike. Ne pare rau pentru problemele experimentate 😦

    • Radu says:

      Iata raspunsul celor de la Raitabike.
      “Am vazut mesajul tau de aseara insa am vrut sa ascult si parerea lui Traian . Mai mult de atat , am sunat si soferul sa vad ce stie el.
      Prin urmare , domnul Iulian se pare ca n-a mai ajuns la Comana din cauza unor probleme cu masina, asa ca bicicleta lui a facut numai o plimbare cu masina noastra. Citind mesajul m-am gandit ca au plecat cu masina mare, ca erau putine biciclete in masina si nu le-au asigurat etc… Masina insa a fost cea mica in care au incaput toate bicicletele la mare fix. Dupa masa , cand a venit la noi sa-si ia bicicleta , era foarte suparat , insa se pare ca incidentul cu masina ii provocase supararea . Cat a stat la noi nu a mentionat nimic, nu ne-a facut niciun repros vis-a-vis de starea bicicletei . Asta mi-a confirmat-o si Dragos care era de fata.
      Daca intr-adevar s-ar fi intamplat ceva trebuia sa ne-o spuna , nu sa-si verse naduful si frustrarile la voi. Pana sa-i ascult pe toti ai mei eram hotarat sa-l despagubim , insa, pana la urma, nu suntem siguri de starea bicicletei cand ne-a adus-o. Am mers pe incredere, nu am facut poze din toate unghiurile, ca la asigurari , in momentul preluarii.
      Asa ca , din punctul meu de vedere , cred ca a fost o suparare de moment. Se mai intampla !”
      Inca odata va transmit faptul ca regretam problemele experimentate.
      Va rog insa sa folosim cu mai mult discernamant spatiul virtual. Un comentariu negativ ajuta doar in masura in care este transmis ca un feedback constructiv.

      • Iulian says:

        Nu am reprosat nimic pe loc pentru ca nu am stat deloc la magazin, am luat bicicleta si am plecat. Nu am observat imediat starea ei pe loc. Dupa ce am observat, mi-am dat seama ca nu are rost sa ma intorc tocmai pentru ca s-a mers “pe incredere” si nu puteam dovedi nimic. La magazin nu am fost deloc suparat si frustrat, eram doar obosit si dezamagit, nu am cautat pe cineva pe care sa-mi vars frustrarea. Daca zgarieturile si loviturile le mai pot accepta, desi cred ca ar fi putut fi evitate daca transportul se facea un pic mai cu grija, nu inteleg de ce saua era coborata, pentru ca nu cred ca ajuta la transport.
        Intra-adevar comentariul meu a fost negativ insa nu vad de ce ar fi trebuit sa ma abtin, mai ales ca din ce am vazut au fost mai multe comentarii negative legate de organizare. Din punctul meu de vedere, partea cu transportul bicicletei a fost organizata neprofesional si nu voi mai apela niciodata la Raitabike pentru vreun serviciu.

  5. daniel says:

    Când vor fi publicate rezultatele?

  6. Radu says:

    Cel mai probabil in cursul zilei de maine.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s